Kärlek genom pengar

idag var en riktigt knas dag. Fick ett gammalt psykbryt. Lixom aa. ska inte deppa i bloggen, för det är ju inge kul för er.
men min pappa tror det är för han dricker och allt det som jag blev så jävla less på och ja det klart det r en stor del varför jag bara blev ledsen och inte orka mer.
men det är så störande hur han kommer in i mitt rum hela tiden och säger hur mycket han älskar mig.. Skulle aldrig kunna säga det tillbaka så aah..
Och sen hur han kommer in och säger jag köper vad du vill till dig, asså vill jag ha en häst, köper han det till mig -.- Och det är ju inge kul. undrar vad han kommer köpa till mig imorgon.
sist var det en iphone 4s till mig..
aa. Gud jag orkar inte att han tror att jag blir glad och älskar honom om han köper grejer till mig. hur svårt är det att fatta att det jag vill ha är en nykter pappa..
herregud alltså.

Aja , inte deppa nu !
På fredag är det LMFAO på grönan. Såg det igår. Awesome ju! Jävlar vad många det kommer va på grönan. Känns som jag inte kommer komma in för sist jag skulle gå på konsert på grönan slutade dom släppa in! Aja , dit ska jag iaf ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0