hissN & dissN




HELG - Så awesome, länktat hela veckan. Men vem har inte det ? ;) Men snart är det måndag, längtar grovt till måndag ! Ååh va kul det ska bli på måndag ! :D

MINA BRÖST - Okey nu tycker ni jag är töntig säkert. men dom har växt ! OMG jag trodde aldrig det skulle hända. Ni som har haft ätstörning/anorexia förstår mig ! Jag åt ner mig så jag va en planka och nu har jag gått upp en storlek ! OMG. Jag är fett glad !

VÄRME - Det börjar ju bli fett varmt ute nu! jätte skönt tycker jag ! Visst det anske regnar lite men det är ju fortfarande varmt ! Awesome tycker jag !



X PAPPA - Jag önska han bara försvann ur mitt liv . Låter hemskt, men han är alkohlist som ni vet ! Det har vart riktgt tufft den här veckan då han druckit jävligt mycket. Och hört många ord som inte kul att höra från sin pappa.
Jag hatar han.

X VÄRME - Nu blir det lite förvirrande här va ;) Nej men klart jag älskar att det är varmt, som jag sa. men det är för varmt att använda min mössa ! Och spm ni vet, jag älskar min mössa. 

X KILLAR - Nej inte helt x på dom. Klart alla älskar killar ? dom är ju helt underbara !
men nåt jag tycker är lågt. Typ när killar skriver på bilder , asså på tjejer bilder att dom är fula eller nåt sånt. 
Om ni inte hade tänkt kommentera nått snällt kan ni ju skita att kommentera ! Tjejer tar åt sig..
Ser folk som kommenterar så på bilder på fb. Jag säger inte att tjejer inte gör så men jag har bara sett killar som skrivit så än så länge..


puss för ikväll :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0