Saker jag stör mig på

Vet ni vad jag stör mig på??
Har en lista.

1.
Tjejer som sitter och puschar upp brösten till hundra och putar ut med rumpan på ALLA bilder på facebook.
Ja , vi fattar att ni har stora rumpor, ni behöver inte visa det på alla bilder. Och varför ska ni trycka upp      brösten  hela tiden ?? Hoppas ni på att en kille ska dyka op då eller ? Ja killar älskar bröst, men ni kan va skit fula    även fast ni har stora bröst. Japp så är det !

2. Svenskar, som är blondiner (täker mest på tjejer nu, men det gäller killar också) Alltså ni blondiner som          färgar till svart , det är fult. Visst , brunt går bra men svart .. Ni ser ut som lik.
Sen svenska tjejer som gör "blatte" poosen, med rumpan. Ni kan suta med att trycka ut rumpan så. NI kommer aldrig få stora rumpor som "blattar" har. Inse fakta, dom fick snygga rumpor, inte ni !

3. Folk som röker. Speciellt dom som står i gäng och ser allmänt kaxiga ut och röker. Nej ni är inte coola, ni luktar bajs efter ni rökt. Inte fint nånstans! Fast om ni vill likta bajs är det ju erat problem !

Sen också , folk som börjar röka/tjuvröka i min ålser. När dom går i 1an. Det är ju pinsmat. Man gör det i 7an isf.. när man är hyffsat liten.

Sen ni som säger " ja, jag ska faktist sluta röka" Ja men kul för er, bevisa det istället för att säga det 7000 gånger..





Kommentarer
Postat av: rebecka

finns galet många svenskar med fina rumpor också hahaha

2012-03-13 @ 20:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0