Godkänd baby !

Som ni ser, jag blev godkänd på förarprovet på moped klass 1 !
Jätte nöjd faktist :D 
Så nuu kör jag inte olagligt längre, riktigt najjz ! :D 

Firade mig själv lite med att köpa en cola. Jag brukar inte lägga pengar på cola annars men kände att nu behövde jag det. Sen lite godis, det är jag värd !

Kom nyss hem då, väntar på att oskar ska ringa upp mig. Så typiskt han messar och säger " jag har rast nu, va det något speciellt?" jaa så säger jag att han ska ringa mig, gör han det ? Nej... 
Typiskt.

Ska oxå götta mig med att se på 1 avnitt av DH nu ! Har inte haf tid att titta på det för jag pluggat så mycket. Senare idag ska jag oxå träffa mathias typ , trevlans !



Juste, det är 17 graer ute ! HELT sjukt. Sommar ju !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0