ont i hela kroppen

Blää, ni ser ju rubriken.
Jag har typ ont över allt. Behöver massage. Min mamma är så gullig och tänke massera mig nu. Ska bli skönt. 
Jag är sjukt trött, jag är alltid trött men skulle kunna somna nu. Börjar 11 imorgon vilket är jävligt skönt !
Slutar däremot 5 ..

Åker hem till Elli imorgon när jag slutat. Slaggar där. fr vi ska på match med hennes kmpisar på zinken på lördagen. Jag trooor vi är ensamma hos henne vilket skulle va najjzz. Men jag venne om hennes päron skulle iväg då eller inte.
Helgens planer är väl match där på lördagen. Sen vi drr till skarpö. Vi är där till måndag, då det är valborg.
Valborg är inte helt planerat än. VI har en fest som vi kanske ska till men skulle va softare att hitta nått bättre ;)
Om nån vet nån awesome fets slå en pling till oss då ;)

Nu ska jag få massage. puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0