Lördag

Trött chey här !
Somna halv 9 igår kväll (a) vaknade vid 9 idag. Snacka om och vara trött ! Åkte in till stan idag och träffa crille och hans tjejkompis ett tag. Sen rullade jag hemmåt igen. Skit slö asså ! Softat hela dagen. Blir att sova i tid ikväll. JÄvla seg helg asså ! Men jobbar från 11 till 20.00 imorgon. 9 timmar alltså .. Awesome. I fredag, aa igår blir det ju :P Då fick jag stå i kassan hela tiden ! Och den har jag ju inte ens lärt mig än, fick fråga hur mycket som helst ! men det var soft ju.
jag blir bara trött av att tänka på att jag ska jobba så mycket imorn :P men får ju in cash. Måste spara ihop runt 3000 till en rsa i höst så :) 

För er som undrar vart jag jobbar så jobbar jag på Max i kungsträdgården.
Ska lägga mig och gossa i sängen nu och äta lite godis ^^) gött va !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0