Dagen

Blää, mår skit dåligt just nu..

Dagen , Åkte till skarpö vid 10 imorse. åte hem till mormor på skarpö och städade hennes tomt.. jätte tråkigt så jag orkade inte så jag solade isället.Fixa med min moppe idag oxå, trodde den var paj men nu funkar elstarten igen ! slipper kicka igång den. Sen vid halv 3 kom Frida och Oskar :) vi åkte hem till joppe och kolla på hans nya båt, trevlans. Sen fick vi ju igång moppen så jag och frida åkte lite moppe, haha låter weird att vi bara åkte rut men aah.
Sen åt vi middag sär ute. Grillade ! Mysigt.
Sen åkte jag hemmåt vid nån tid. Kommer inte ihåg !

Nu blire bilder

såhär ser jag ut idag / såg


sooool

frida och oskar

grillning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0