-



Tar min dag lite snabbt.
Aa jag va hemma hos elli. Jag bestämde mig för och sova där igår kväll för vi va på nån liten fest i solna. Nära hem till henne ! :)
Jag vaknade nångång idag. Vet inte när. Övningskörde från solna hem till mig ! Första gången jag kör i stadstrafik och det gick så bra ! Det är så mycket lättare och göra på 90-vägar en 50 hela tiden. Aja sen fick jag reda på vad det är fel med min fot. AJ säger jag bara..

Nu ska jag titta film. Borsta tänderna och sen lägga mig och sova.

Imorgon. Då ska jag till frisören. Omg så kul ! har längtat jätte länge. Färgar håret imorgon , Vilken förg blir det ? ;) Svart ? Mörkbrunt ? Mellan blond ? JÄTTE blond ? BLÅTT ?! Ni får se ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0