Svar på kommentar




Hahah, du vill va fjortis eller ?
Nej , och om jag hade valat ? hade det vart fel då eller !

Tycker det är patetiskt med folk som tar fjortis/emo/punkare och alla stilar som negativt. Och fjortis Ska alltid tas så negativt. Hur ska man se ut då ? Ska ALLA se likadana ut. Så om man inte är nån stil, vad är man då, normal stil. Fan blir så sur på kommentarer som bah ååh , vilken fjortis du är eller jävla emo du är , så och skär dig själv. 
VILKA jäva fördomar !

Iaf nu ska du få svar

Svar: Vill jag täcka över mitt ansikte på en bild gör jag det ! Och jag har alltid en anledning. Oftar om jag täcker över är det för min fuuuuula smajlgopar syns. FÖrstör varenda jävla bild. 

ps, sluta kommentera anonymt. Har du inte lärt dig att stava ditt namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0