HissN



Killar - Åh , killar är så underbara ! Dom flesta är snygga i alla fall. men om man inte bara tänker så. Jag tycker killar är mycket roligare än tjejer att vara med. Tjeje är typ rädda att en nagel går av och såna där riktigt tjejiga grejer ni vet ? Skit jobbigt tycker jag. Plus med killar, dom säger vad dom tycker, det blir inte en amssa tjejbråk som håller på i flera veckor. Jobbigt !
Hiss på killar
.

Elli - Världens bästa kompis ! Tjej kompisen ingen kan jämföra sig med. Jag kan inte ens beskriva henne med ord. Så bra är hon !

Mig själv ! - Nä , kom inte på nått mer så hissar mig själv. Jag är ju grym helt enkelt, det borde ni ju hålla med om !


Kommentarer
Postat av: Elli

<3 åh sara du är så underbar!! det är du som är den bästaste bästisen man kan ha!!!! du är helt underbar och fantastisk på alla sätt!!!

hhaha oj va jag lät som en riktig fjortiz när jag sa de där x) de va verkligen inte meningen, men det är bara det att de e så jag känner :) ;) <3

2012-03-12 @ 21:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0