Bättre självförtroende !



♥  Sluta jämnför dig med andra! Som tex folk i tidningar, reklamer , kändisar och allt sånt. Det mesta är redigerat och mycket är fejk. Att jämnföra dig med andra är bara jobbigt för du trycker ner dig själv. Inse att du är bra som du är !



♥  Var dig själv! skit i vad andra tycker, oftast om andra trycker ner dig beror det på att dom har dåligt självförtroende! Tänk på, ingen är perfekt.

♥  Gör saker som får dig och må bra. Va med kompisar eller vad som helst. Kom ihåg, ge andra komplimanger oxå, då får du på så sätt tillbax.

♥ Tänk på vad dina bästa sidor är . vad du är bra på ? och ta fram dom , visa upp ! Du kan oxå skriva ner det du är bra på, och kom ihåg skriv inte ner något dåligt. Det kan va jätte svårt att komma på skaer men alla är bra på nått!

Jag har själv haft dåligt självförtroende men det är så mycket bättre än förut. jag struntar i vad folk tycker om mig, huvudsaken är att jag tycker om mig själv!
bara man är sig sjäv så kommer man långt på det, att försöka va som någon annan, det mår man inte bra av !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0