Utgång !

Tjenixen !
Nu har vi precis kommit hem från resturangen , vi åt typ längst ner på gatan så blev att ta taxin hem. Jag och elli ska ut vid halv 11, tänkte hitta nått bra fest ställe. Har vart en så sjukt varm dag idag och jag är så brun ! jag och elli blir som små barn och tycker det är fett kul att vi har en sån bikini rand. haha !

Det som är sjukt jobbigt här är ju att man får inte slänga papper i toaletten när man går på toa! Tror ni jag kommer ihåg det ? ne verkligen inte. Även så stog det en skylt på resturangen på toan att man inte skulle slänga men efter 2 min har jag glömt det !

Imorgon är sista dagen hära så blir att åka till stranden, Hoppas på sol imorgon, det regnade ju idag men inte så mkt.

från idag  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0