Städning !


Packningen är påbörjad,
Städar och packar för fullt just nu, och lyssnar på musik.


Titta så fint, börjat hänga in lite kläder och så. Det är verkligen KAOS i
BÅDA mina rum.. Jätte jobbigt. Kläder
Överallt
!


Men jag orkar inte städa allt,
så resten av det här tar jag imorgon.

Är ju ledig imorgon. Mitt påsklov startar idag ! Det va fett soft. Idag har jag vart med alejandro, vart på
Sjukan oxå sen senare åkte jag in till stanm och träffa johan. 
Dagen har vart såå chillig. Jag är fett seg, ska bli skönt att slippa gå 
upp kvart över 7 imorgon bitti ;)

Ska fixa det sista nu, sen ta en dusch, sen lägga mig och mysa i sängen
Alltså titta lite film !
Mys va :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0