Ont i magen

Tjosan folket.
Fett ont i magen har jag, mår lite smått illa. Kan ha blivit för mycket sol kanske? Så jag sola lite på förmiddagen sen nu har jag sovit i skuggan , vaknade för 1 halvtimme sen kanske. Men det är så skönt att somna sådära.

jag hoppas vi går ut och äter på nått ställe nära hem ikväll, när jag mår såhär har man ingen lust att gå ut.
Och igår hade jag ju jävligt ont frambenen och armarna. Dom är bättre idag men gör ont i alla väck när man sätter sig ner och går.. Typiskt vad jag brände mig (a) Men det är fett brunt nu , så det blir nog brunare imorgon !

Kom på att jag solar ju inte sidorna, det ser ju fett konstigt ut, ska göra det imorgon!
och verkligen sola ryggen som fan !

ni ser va brun jag ärpå framsidan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0