Omg dålig ..

Omg dålig bloggning.. Nu ska jag bätta mig på riktigt !
Idag har jag typ chillat. Körde till kulla vägskäl idag från skarpö. Körde på i mitten av färjan ! Fett stolt. Blev så koncentrerad på att det var en lastbil bredvid mig så fick gubbstopp, Men det är okey! det var ju som tur va på färjan och inte på en 90-väg. 
När jag kom hem packa jag väskan drg till solna, hem till elli. Sen drog vi till gymmet och biffa upp oss lite ;) Skönt det är och träna !
Sen drog jag hem käka middag. Träffa oscar. Sen nu bara chillar jag. TIttar på jersey shore och äter godis ! mumsigt va ;)

Imorgon blir det att köpa en ny bikini , för jag åker till cypern på fredag ! :D

Detta stör jag mig på !

Där det står 28
och så är det en sån hära grupp..

så jävla jobbigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0