@ hotellet

Sitter på hotellet nu vet inte om hotell stavas så, men ni fattar ;)
Kul att vi fick in internet iaf , betyder att jag kan blogga !

Vi har solat hela daagen idag, fast vi gick till ett annat hotell där det var större pool. Imorgon ska vi troligtvis till stranden. Elli och mamma sa att den va jätte fin när dom va och kollade förut.
Elli håller på och duschar nu och så tror jag. Alltså dom har inget vatten tryck i duscharna här ! Så när jag skulle tvätta håret förut fyllde jag upp kastruller och hällde över huvet för att få bort schampot!
Jätte jobbigt!

Tror jag och elli ska ut och spela lite biljard för att hanått att göra innan vi drar ut !
Förlåt för inga bilder, men hinner inte ladda in nu men lovar att lägga ut massa bilder sen när jag laddat in i den här lilla datan.

Elli är så söt och står och säger att hon ser ut som en kräfta. SÖTNÖTEN hon är. Men jag gör oxå det. Somnade i solen och brände min rumpa och aah bakdelen av mig. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0