Hemma !

Nu r jag hemma i sverige igen. Så sjukt kallt det är här ?! Alltså veckan har vart awesome! Igår kvall/natt fetsa jag ch elli sm fan. Så jävla sjukt kul alltså. Ville inte komma hem !

men soft att va hemma nu. Elli sver här inatt för hennes päron är inte hemma. Just nu sitter jag och tittar lets dance och hon sitter i köket och pluggar. Ska snart lgga mig i min säng och titta film. 

Det ska ni veta. Tjejer som skriver bästis till alla. Fan vad ni är jobbiga. Ni vet inte vad en äkta bästis är fan. Elli är min. Känt henne sen jag var 3 år, ni kan själva räkna ut hur länge det är ! Har alrig bråkat med henne och kommer aldrig göra. När vi är ed varandra behöver vi inte VA med varandra. Som nu. Jag bestämde mig att sova i mitt rum inatt , hon i ett annat. Vi l'r inte umgås hela kvällen fr jag ska upp imorgon halv 8 och jobba 6 timmar. Hon kommer sitta hemma hs mig imorgon och plugga halva dagen. Äta lunch emd mina föräldrar.

Bara tillexempel i cypern. Jag orkade inte gå hem från stranden så jag tog en taxi. jag behövde inte ens fråga elli "är det okey att jag åker taxi, medans du går med min mamma" DEt är ju så uppenbart. Verkligen mitt och elli förhållande är så äkta. jag skulle aldrig kunna tänka mig att bråka med henne !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0