dålig bloggning

Förlåt för så himlans dålig uppdatering !
Men igår jobbade jag från 9-4 . Va dö trött när jag kom hem så blev ingen bloggning. + jag är nästan aldrig inne på datorn längre. Får mbil blogga oftare nu då. 

Idag i alla fall så har jag vart med adde lite sen oscar typ. Inte så mkt mer ! Oskar åt här ikväll. Kul. Jag och oskar spelar rumble. jag vinner hela tiden ! det är sft att vinna mot sin brorsa, inte så ofta jag gör det ;)

imorgon är jag ledig faktist. Blev ingen träning för barnen heller. Sen jobbar jag fredag och söndag. Söndag jobbar jag från 11 till 8 på kvällen .. Kul va, många timmar det ! men får ju 68.90 i timmen så det soft !
Jaa. Nu ska jag titta wild kids , så jävla bra asså ! Lägga mig i sängen och sen sova i tid ikväll !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0