dagen

Tjosan i trosan !
Guud vad ska jag skriva. Idag när jag skulle till solna så sklle jag ju träna barnen vid 4 , aah och ska jag åka dit men hitta inte min sko. Asså jag glömde min sko på gymmet igår. Bara ena skon.. Förstår inte hur jag lyckas att glömma EN sko :p

Aa men fick ta ett par andra, Träna barnen då, sen träffa jag oscar efter och aah, träffa alejandro idag oxå och jag köpte oxå en ny bikini idag ! En USA bikini, fick det bli!
soft vaaa
Nu ska jag typ käka middag sen svara på några frågor. Om jag svarar på dom hära frågorna är jag med i en lottning om att vinna en kvarts miljon, soft vaaa 

image description

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är bikinin från? :)

2012-04-06 @ 01:46:38
Postat av: johanna:D

Hej! Undra bara vart du köpt din bikini? skulle bli tacksamm för svar :)

2012-04-08 @ 19:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0