alkohlist pappa

Alltså jag är så trööt på att bo hemma ! Jag är sp jävla förbannad. idga har jag inte velat gå ut, inte orkat göra nånting ! Jag är så trött på allt! Drömde marrömmar inatt , som jag altid gör. handlar alltid om min pappa. Att han DÖR , och vet ni , jag gråter aldrig i drömmen när han där. Det låter hemskt, och hata är ett starkt ord men jag verkligen hatar min pappa. Det g¨r ut över mig så jävla mycket och jag gr¨ter vare dag. jag rkar inte höra att jag är en fitta, att jag är värdelös och allt sånt varje dag av pappa.. På riktgt han kan gå och dö..

Jag rkar inte ha en alkoholist till pappa mer.. Som tur har jag mamma som stöttar mig i allt och vet hur jag har det och gör allt för att jag ska må bra men faaaaaaaaaaaaan va jag inte orkar mer.

Btw , det är anledningar till vrf jag bloggar så dåligt. Orkar nt nått känns det som..
Kommer säkert ta bort det här inlägget när jag mår bättre. men just nu , fuck it

Jag ler varje dag, även fast jag skriker inombords.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vad trist att höra! Hoppas du snart får det bättre hemma och slipper må dåligt, du har hela livet framför dig, det kan bara bli bättre sen när du är vuxen, så stå ut!

Kram<3

2012-04-18 @ 21:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0